únor 2015
Stanislava Harkotová: Trvalo 13 rokov, kým sme uznali, že aj alternatíva patrí do vzdelávania, dnes.sk, 4. 2. 2015
Barbora Sedláčková: Automatky: Montessori přístup je pro každé dítě, ne pro každého rodiče, rozhlas.cz, 12. 2. 2015 více zde Produkuje naše školství „manipulovatelné polovzdělance“? Odborník odpovídá, parlamentnilisty.cz, 16. 2. 2015 více zde
Martina Vysloužilová: Základní škola Ukrajinská: dítě s autismem u zápisu neodmítne, clovekvtisni.cz, 17. 2. 2015 více zde
Alena Pecháčková: Češi vymysleli společenskou hru, která slouží i při výuce matematiky, lidovky.cz, 13. 2. 2015 více zde
Spolužáci neslyšícího Ondru citlivě upozorňují na chyby, líčí pedagožka inkluzi, lidovky.cz, 8. 2. 2015
Šárka Kabátová: Neslyšící Ondra inspiroval spolužáky, učí se znakovat, líčí maminka inkluzi, lidovky.cz, 13. 2. 2015 více zde
Jitka Štouračová: Mentálně postižený Kuba probírá jinou látku, ale je pořád s námi, líčí inkluzi pedagožka, lidovky.cz, 12. 2. 2015 více zde
Šárka Kabátová: Dětem se musí postižení spolužáka pořádně vysvětlit, líčí učitelka inkluzi, lidovky.cz, 14. 2. 2015 více zde
Naděžda Smazalová: Zvuk etnických nástrojů má blahodárný vliv na děti s těžkým postižením, clovekvtisni.cz, 17. 2. 2015 více zde
Petra Klimková: Práce bez hranic za mzdu v páté platové… aneb lesk a bída profese asistenta pedagoga, clovekvtisni.cz, 17. 2. 2015 více zde
Jiří Langer: Asistentům pedagoga pomůžou tři desítky nových metodik, clovekvtisni.cz, 17. 2. 2015 více zde
Video: Záznam panelové debaty z Odborného semináře k tématu předškolního vzdělávání dětí ohrožených školním neúspěchem, clovekvtisni.cz, 27. 2. 2015 více zde Stanislav Štech: Inkluze, nebo inkluzivismus? Denikrefernedum.cz. 10. 2. 2015 více zde
|