Kateřina Ebelová konfrontuje ve svých fotografiích zcela odlišnou atmosféru karnevalu v Benátkách a masopustu v Basileji.
Romantické až divadelní kulisy Benátek vytvářejí kolorit pro repliky původních masek z nepůvodních materiálů. V benátském „babylonu“ dominuje japonština, ale když se setmí a obrysy postav se trochu rozostří, lze na gondolách spatřit maskované skupinky z osmnáctého století, doby, kdy byly karnevaly nejslavnější. V Basileji nevládne chaos ani improvizace. Skupinky asi dvaceti až padesáti navlas stejných masek ve spořádaném šiku za zvuku desítek pikol kráčejí městem. Masky zde odrážejí nejen tradice, ale i současný svět - plačící prasátka pranýřují masožravce, skupina byrokratických úředníků má místo hlav gigantická razítka s nápisem „Zu dumm“. Fascinující svět masek, pokaždý jiný, ale vždy tajemný až do okamžiku pravdy - sejmutí přijaté role...