Téměř za litr Volkswagen L1 je studie úzkého dvoumístného vozítka, ve kterém spolujezdec sedí za řidičem a auto spotřebuje na 100 km jen 1,36 litru nafty. K nízké spotřebě přispívá hybridní pohon spojující dvouválcový motor TDI s objemem 0,8 litru a elektromotor. Příkladná je aerodynamika, zpětná zrcátka jsou nahrazena kamerami. Hmotnost činí pouhých 380 kilogramů. Vůz jede maximálně 160 km/h a na stovku akceleruje za 14,3 sekundy.
Auta bez škrábanců V nedaleké budoucnosti už se řidiči nebudou muset obávat, že se na laku jejich vozu objeví škrábance. Automobilka Toyota vyvinula nový čirý lak, který se vyznačuje nejen zvýšenou odolností, ale také se dokáže v případě deformace sám částečně obnovit. Vůz bude chráněn především před škrábanci od kartáčů v myčce nebo od nehtů, ale „objetí“ auta klíčem nebo dvacetikorunou zatím nezabrání. Novou technologii použije nejprve luxusní Lexus LS 600h, časem se určitě rozšíří.
Evolucí k roztomilosti Svou dravější masku à la Maserati odložil faceliftovaný Fiat Punto ve prospěch roztomilejší tváře. Ta se nyní podobá menšímu modelu 500. Nový Punto Evo dostal od konstruktérů i řadu nových motorů, přičemž většina z nich plní emisní normu EURO V. Pro zákazníka tento fakt znamená sníženou spotřebu. Nejvýkonnější model 1.4 MultiAir Turbo je tak paradoxně i z benzinových verzí nejúspornější. Má 99 kW a spotřebuje 5,6 l/100 km.